“
Al jaren maakt IMK Opleidingen gebruik van alle BCN locaties. Wij ervaren de samenwerking met BCN als erg prettig. De communicatie met Jessica en andere medewerkers verloopt efficiënt en we kunnen altijd rekenen op snelle reacties. Mede hierdoor kunnen wij ook vlot schakelen en lopen de voorbereidingen van onze trainingen geen vertraging op.
Door al deze jaren begrijpt BCN goed wat onze behoeften en prioriteiten zijn. Zo houden zij altijd rekening met onze zaalopstelling en de wensen van onze trainers. BCN werkt erg oplossingsgericht wanneer er speciale wensen zijn.
96% van onze deelnemers beoordeeld BCN als ‘tevreden’. Een mooi resultaat! Wanneer er een moment van ontevredenheid is op een trainingsdag wordt dit per direct op de locaties opgelost.
Kortom, BCN is voor ons een zeer betrouwbare en fijne samenwerkingspartner. We kijken uit naar nog meer jaren!
”
IMK Opleidingen
“
ICM vertrouwt al jarenlang op de service van BCN. De verschillende BCN locaties, verspreid door heel Nederland, bieden de perfecte uitvalsbasis voor een fijne trainingsdag. Van ruime lesruimtes tot prettige faciliteiten, vriendelijk personeel en een fantastische lunch: alles is altijd tot in de puntjes verzorgd. Voor ICM staat daarnaast het snelle en persoonlijke contact met de reserveringsafdeling hoog in het vaandel. De medewerkers van BCN zijn altijd vriendelijk en denken graag met ons mee. De dag dat de accountmanager met een heerlijk borrelpakket op ons kantoor langskwam als bedankje, is exemplarisch voor de relatie met BCN: een fijne samenwerking met een persoonlijke touch!
“
ICM opleidingen
“
BCN in Zwolle heeft alles: een toplocatie dicht bij het station, mooie ruime zalen, vriendelijk personeel en niet te vergeten: een ontzettend lekker lunchbuffet. Onze cursisten zijn lovend over BCN en ook de docenten vinden het prettig om hier les te kunnen geven. Wyzer werkt nu 2 jaar samen met BCN en de communicatie, ook met de reserveringsaanvragen, loopt soepel. Wij zijn erg tevreden en bevelen BCN dan ook van harte aan.
“
Wyzer
“
BCN Eindhoven: Service met de hoofdletter S
Inmiddels maakt High Tech Institute voor haar technische en soft skills trainingen al meer dan 5 jaar dankbaar gebruik van de trainingsruimtes en uitstekende services van BCN Eindhoven. De centrale ligging direct naast het trein- en busstation en bij de parkeergarage is ideaal.
Wat opvalt is dat alle gastvrijheidsmedewerkers bij BCN hetzelfde hoge serviceniveau bieden en daarmee een constante kwaliteit leveren. BCN ontzorgt onze trainers en hun medewerkers gaan proactief en efficiënt te werk van begin tot einde van de bijeenkomst.
Specifieke details en wensen worden direct genoteerd zodat deze bij een volgende keer al standaard geregeld zijn zonder er nog naar hoeven te vragen.
De koffiecorners met warme en koude dranken zien er tiptop uit. Tijdens de lunchpauze genieten gasten van een gevarieerd en zeer uitgebreid buffet met voor ieder wat wils. Gerechten worden leuk gepresenteerd en tijdig aangevuld. De energybreak met lekkernijen in de namiddag maakt het arrangement compleet.
Op naar nog meer succesvolle trainingen in de komende jaren!
“
High Tech Institute
“
BCN-locaties dienen al een aantal jaar als vaste trainingslocaties voor het verzorgen van NEN Trainingen.
De service en uitstraling die BCN met haar locaties biedt, is zeker een aanrader. BCN biedt goede en moderne trainingsruimtes, met voldoende ruimte voor break-out sessies, prima faciliteiten in de koffiecorners én een fantastische lunch voor deelnemers.
Alle BCN-locaties zijn goed bereikbaar met zowel Openbaar vervoer als auto en parkeergelegenheid is altijd in de buurt. Dit alles maakt BCN tot toplocaties voor het verzorgen van bijeenkomsten.
Daarnaast verloopt het (persoonlijke) contact met accountmanager en de medewerkers van Afdeling Reserveringen goed, communicatie is prettig en wanneer nodig wordt er snel geschakeld. En waarderen we de persoonlijke touch.
Voor NEN geeft BCN een mooi visitekaartje af bij het hosten van de NEN-trainingen.
“
NEN